Úvodní stránka Fóra Volná diskuze (Nejen) pro začínající fotografy..

Zvolené téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (3 účastníci) se naposledy zapojil uživatel  Nikoňák a poslední změna je stará 2 roky, 8 měsíců.

  • Autor
    Příspěvky
  • #3974 Reply

    Instruktor
    Participant

    Tedy dámy a pánové..
    vzhledem k tomu, že u tohoto člověka hledá spousta lidí a hlavně začátečníků rady a inspiraci, nemohu na toto nereagovat a třeba i na tomto, pro mě fajn webu! Viz link (poslední odstavec divného jakoby článku)
    http://www.digineff.cz/clanek/fotografujeme/hnupografie-pokracuje

    Už léta vím, že pan Neffů je „fotograf“ ve velikých uvozovkách (raději měl zůstat u psaní sci-fi povídek), ale že nebude znát fotografické základy jako, že jsou 2 druhy polarizačních filtrů a k čemu se používají to je na mě vážně moc!

    Tedy začátečníci vězte, že existují dva druhy polarizačních filtrů! Lineární a cirkulární. A více o nich a jejich použití se dočtete například zde:
    http://www.paladix.cz/clanky/polarizacni-filtry-linearni-nebo-cirkularni.html

    Proto aby jste získali rady a inspiraci od erudovaných, dobře vybírejte odkud budete čerpat pro své fotografické začátky!
    Ovšem jak toto začátečník pozná, že!?
    Obecně, dobrý fotograf více fotografuje, špatný fotograf více o fotografování píše!
    🙂

    Držím Vám palce a přeji dobré světlo!

    #3977 Reply

    David Nogol
    Keymaster

    Já k tomu snad jen dodám, že je vždycky fajn se nejdříve podívat na tvorbu autora článků, to docela dost prozradí 🙂 Ale jak píšeš, začátečník to často ani nepozná a stačí, když text působí dostatečně odborně.

    Na druhou stranu…když jsem začínal s Fototipy, tak jsem moc fotit neuměl…takže bych měl být raději ticho 😀

    #4281 Reply

    Zuzu

    Ahoj,
    ja som ako zaciatocnicka zacinala pri kamennych kurzoch. Teraz cerpam hlavne z netu ako na http://www.photovia.sk/ (videa fotokurzy) alebo clanky a najma vase ceske fora 🙂

    #4284 Reply

    Nikoňák

    Na internete sa dá nájsť všetko. Aj múdrosti aj hlúposti. Je fakt, že nováčik to nedokáže rozoznať. Ja preto vždy volím prečítanie viacerých zdrojov a následne, aj podľa diskusií, si zvolím, čo budem považovať za relevantné a čo budem ignorovať.

    Tento web som prečítal celý. A myslím, že som nenašiel nič, čo by bolo v rozpore s informácisami z iných zdrojov. Som rád, že tu tento web je a že mu autor venuje dostatok času. Aj preto sa budem sem vracať.

    Chcem sa totiž nie len naučiť dobre technicky ovládať svoj fotoaparát, ale aj naučiť sa robiť dobré fotky 😉

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 4 příspěvky - 1. až 4. (z celkem 4)
Odpověď na téma: (Nejen) pro začínající fotografy..
Informace o uživateli: